♦ tel. (0 5) 210 4772 arba el. p. [email protected]. Konsultacijos ir informacija teikiama darbo valandomis telefonu ir elektroniniu paštu:
Studijų kokybės vertinimo centro darbo valandos
- Pirmadieniais–ketvirtadieniais 7.30–16.30 val. (pietų pertrauka 11.30–12.15 val.)
- Penktadieniais 7.30–15.15 val. (pietų pertrauka 11.30–12.15 val.)
- Iš anksto užsiregistravę asmenys papildomai aptarnaujami pirmadieniais – ketvirtadieniais iki 17 val.
Atvykus į Studijų kokybės vertinimo centrą lankytojams rekomenduojama:
| - jaučiant peršalimo ligų simptomus dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones);
| |
| - laikytis saugaus ne mažesnio kaip 1 metro atstumo vienas nuo kito;
| |
| - laikytis rankų higienos, kosėjimo, čiaudėjimo etiketo ir kitų būtinų reikalavimų.
| |
| - Centre neaptarnaujami asmenys, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių (pvz., karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.).
| |
Asmenims su judėjimo negalia pritaikytas įėjimas, pasiekiamas iš vidinio (tarnybinio) kiemo. Apie atvykimo laiką maloniai prašome iš anksto pranešti telefonu (žr. Bendrieji kontaktai).
Studijų kokybės vertinimo centre asmenys aptarnaujami, vadovaujantis Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875.
Asmenų aptarnavimo Studijų kokybės vertinimo centre kokybės anketa
Atnaujinimo data: 2024-10-25